wtorek, 10 września 2019

KARIM – Wiem, Że Warto

 [Underground Renoma 2010]

* Kiedyś miałem napad na polski rap - kupowałem wszystko, co wyszło - skąd ja na to miałem kasę? Nie ważne, w każdym razie mam tego od cholery, kilka pełnych roczników polskich wydawnictw. Na tej fali trafił mi się legalny debiut Karima z Meridialu - kiedy to kupowałem to nawet nie bardzo wiedziałem, co to. Dowiedziałem się więc szybko, bo miałem już fajny krążek Młodego (4 Takty), a Karim mnie również miło zaskoczył. Nie jest to tak dobra rzecz, jak jego kolejny krążek, ale trafia się tu parę fajnych kawałków - mój ulubiony to ukryty za Outro posse track z całą śląską śmietanką. Album nieco nierówny, ale całkiem solidny. Lubię czasem włączyć. 

* Some time ago I was hooked on buying Polish rap releases - I was getting everything that was out - where did I get the money from? Anyway, I have a plenty of it, a few full annuals of Polish rap records. On the wave of that interest I got a debut album from Karim off Meridialu squad - when I bought it I didn't even know what's that. So I got to know quite quickly, because I already owned a nice LP from Młody (4 Takty) and Karim got me surprised as well. It ain't as good as his next album, but still there are some nice ass tracks - my favorite is a track hidden behind Outro - posse song with plenty of Silesian rappers. Album is not very even, but it is solid. I like to return to it.



Gotowy Na Wszystko
Full Album

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz